تبلیغات
ahmadrezarv - مطالب بهمن 1394
 
» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :

   

بهبود سئو وب سایت با استفاده از روشهای ایجاد اخبار سایت
شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 11:19 ق.ظ | نوشته ‌شده به دست محمد ترابی | ( نظرات )
به دو دلیل بسیار مهم اگر رویداد قابل انتشاری در کسب و کار آنلاین شما اتفاق بیافتد، باید آن خبر را منتشر نمایید. اول از همه این که چگونه افراد از این اخبار بدون اطلاع رسانی شما چیزی بدانند؟ دوماً اخبار سایت به سئو وب سایت شما کمک زیادی خواهد کرد.



بسته های سئو

پکیج های سئو,بسته های سئو,سئو,بهینه سازی سایت,مقالات سئو,مقالات جدید سئو

به نظر می رسد بسیاری از کسب و کارهای آنلاین فکر می کنند و بر این باورند که فقط اخبار بزرگ مانند ادغام با یک شرکت معتبر و شناخته شده و یا راه اندازی یک نوع محصول جدید است که ارزش اشتراک گذاری و انتشار در سراسر دنیای وب را دارد.

اما در واقع هر خبر "جدید" و قابل انتشاری باید با مخاطبان شما به اشتراک گذاشته شود؟

آیا به تازگی اقدام به استخدام شخصی جدید در شرکت خود نموده اید؟ آیا شرکت شما به محل جدیدی نقل مکان کرده است؟ آیا اسپانسر جدید گرفته اید و یا اتفاق جدیدی در کسب و کار شما افتاده است؟ اخبار و هر یک از این وقایع می تواند کمک زیادی به بهبود سئو وب سایت شما نماید.

اما چگونه خبر استخدام عضو جدیدی در تیم فروش شما و یا حضور در نمایشگاه صنعتی می تواند به سئو وب سایت شما کمک کند! باید بدانید که یک استخدام جدید در شرکت تان و یا یک رویداد به خودی خود و به صورت مستقیم به سئو سایت شما کمکی نخواهد کرد. اما ایجاد یک خبر مطبوعاتی که دارای موضوع مربوطه با کلمات کلیدی هدفمند است، می تواند این کار را انجام دهد.

در اینجا به چند نکته در مورد چگونگی کمک اخبار سایت در بهبود وضعیت سئو وب سایت اشاره می کنیم:

بهبود سئو وب سایت با استفاده از روشهای ایجاد اخبار سایت


1- ایجاد لینک برای خبر ها

تنها راه بدست آوردن توجه مخاطبین و اعضای سایت و همچنین موتورهای جستجو به مطالب و اخبار،ثبت و ارائه رویدادها به وب سایت های پخش خبر می باشد. هنگامی که اخبار و رویدادها منتشر شد، لینک آن توسط وب سایت های third party (شخص ثالث) منتشر و معتبر خواهد شد.

بدیهی است که برخی از وب سایت ها بهتر از بقیه در این امر عمل می کنند. هر چه کیفیت و محتوای آن وب سایت ها یی که اخبار را منتشر می کنند بالاتر و مرتبط تر باشد، تاثیر بهتر و بیشتری بر روی سئو وب سایت شما خواهد داشت. (همانطور که می دانید لینک هایی با کیفیت بالا به شدت مورد توجه موتورهای جستجو بوده و ارزش بسیاری نسبت به دیگر وب سایت ها دارد)

انتشار اخبار سایت به صورت آنلاین همچنین فرصت های ایجاد لینک های شبکه های اجتماعی را نیز برای شما فراهم خواهد کرد. اگر مطالب و اخبار منتشر شده مرتبط با علایق افراد در شبکه های اجتماعی نیز باشد، طرفداران شما در شبکه های اجتماعی احتمالاً مطالب را اشتراک گذاری و یا توییت خواهند کرد. این "سیگنال های اجتماعی" به طور فزاینده ای نقش بسیار مهم در رنکینگ موتورهای جستجو بازی می کنند.

2- ایجاد Anchor Text

لینک هایی با کلمات کلیدی قوی به نام Anchor text بسیار مهم هستند زیرا این نوع متن ها به ربات های موتورهای جستجو که وب سایت ها را لینک به لینک بررسی می کنند، می گوید که محتوایی که در لینک های متصل به صفحات وجود دارد در چه موردی هستند. تمایز این لینک های Anchor Text در میان تمامی محتوا و مطالب منتشر شده و سراس وب بسیار مهم و ضروری می باشد.

به طور کلی سرویس های انتشار اخبار به صورت پولی، لینک های Anchor text را می پذیرد و قاعدهء آن این است که به ازای هر 100 کلمه از اخبار بابت 1 کلمهء آن هزینه دریافت می نمایند.

3- ساخت و تهیه محتوای سایت

بسیاری از وب سایت تجاری دارای یک صفحهء ویژه به نام "اخبار سایت" یا "رویدادها" هستند. اما از پتانسیل کامل آن استفاده نمی کنند و فقط لینک هایی در وب سایت های شخص ثالث به تمامی اخبار منتشر شده ایجاد می کنند.

به منظور دریافت پتانسیل بالا و دریافت تاثیرات بیشتر در سئو از انتشار اخبار سایت، چرا یک نسخه منحصر به فرد از هر یک از اخبار و رویدادها به عنوان یک صفحه در وب سایت تان استفاده نمی کنید؟

به این ترتیب فرصت استفاده از کلمات کلیدی هدفمند در آن صفحات برای شما ایجاد خواهد شد. و این کلمات کلیدی می تواند از کلماتی که در نسخه اصلی مورد هدف قرار گرفته متفاوت باشد.

رنکینگ صفحات وب سایت در موتور جستجو و البته نه کل وب سایت، صورت خواهد گرفت. بنابراین صفحهء‌ اخبار سایت محل بسیار مناسبی برای مورد هدف قرار دادن کلمات کلیدی طولانی تر با هدف ارتقاء "جستجو" در موتور جستجو و بهبود سئو در وب سایت می باشد.



دوبله ی برعکس یا داب اسمش
چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 08:09 ب.ظ | نوشته ‌شده به دست محمد ترابی | ( نظرات )
به گزارش پایگاه خبری محیط مجازی ایران فیمنا؛ عبارت زیاد دیده شده ی بین اندیشمندان انگلیسی زبان معروف است که می‌گویند: مراقب افکارت باش که گفتارت می‌شود، مراقب گفتارت باش که رفتارت می‌شود، مراقب رفتارت باش که عادتت می‌شود، مراقب عادتت باش که شخصیت ت می‌شود، مراقب شخصیت ت باش که سرنوشتت می‌شود. علمای متقدم، تربیت را فن تشکیل عادت می‌دانستند و معتقد بودند که اگر از سن پایین افراد ملزم به انجام کارهایی شوند و این موارد تبدیل به عادت شود، تربیت شکل می‌گیرد. مولوی در این زمینه می‌گوید:
خاربن در قوت و برخاستن
خارکن در سستی و در کاستن

داب اسمش جدید


عادت به استفاده از تکنولوژی از این قاعده ممکن است مستثنی نباشد، دیر زمانی نبود که با ورود تلفن‌های همراه ویژگی‌های زندگی افراد دستخوش تغییرات بسیار زیاد ی شد. ارسال مطالب طنز و جـک از طریق پیامک، برنامه ‌های چت اخیرا مصرف از شبکه‌های اجتماعی به نوعی بالا‌ترین کارکرد را فارغ از اینکه وسائل چه باشد به خود اختصاص داده است. ممکن است وجه مشترک تمام این‌ها به عنوان یک آسیب مصرف ناصحیح از تکنولوژی برای استهزاء و تمسخر فرد ی و قومیتی یابقیه امور لغوی که وجود دارند، دانست. بحث لمپنیسم با این عنوان به طور جدی برای نخستین بار در حدود ۱۵۰ سال پیش بیان شد. جامعه‌شناسان منظور از لمپن‌ها را گروهی می‌دانستند که به هرج و مرج اغتشاش اجتماعی دامن می‌زنند ولی حرکاتشان خاستگاه ایدئولوژیک ندارد، لمپن‌ها با رفتارهایی شبیه آرایـش و پوشش خلاف عرف غیر معمول و گاهی حرکت‌های نمایش تخریبی، را به جامعه معرفی کرده در تعارضات داخلی طبقات اجتماع نقش بد بازی می‌کنند.
دابسمش ترکیب لمپنیسم و محیط مجازی

داب اسمش,داب اسمش فارسی,داب اسمش جدید

جولان لمپنسیم در فضای مجازی هر روز با روش‌های نو ی در جامعه یا فضای مجازی شیوع پیدا می‌‌کند. مدتی است که کلیپ‌های عجیب غریبی زیاد دیده شده به « دابسمش » پا به شبکه‌های اجتماعی گذاشته‌اند و مدام در حال دست به دست شدن هستند . عده‌ای جوان یا حتی نوجوان از عجیب‌ترین مسخره‌ترین روش‌ها برای ساختن کلیپ‌های طنز همراه با لودگی استفاده می‌کنند هر فرد ، مفهوم هر چیزی که را بخواهند مورد استهزاء تمسخر قرار می‌دهند.

Dubasmash از لحاظ لغوی به معنای دوبله درهم کوبیه و یا پرس‌شده و به قول کاربر ان ایرانی «دوبله برعکس» است، یک سرویس میزبانی فیلم جذاب است که بر روی گوشی‌ها و تبلت‌هایی که از سیـستم ‌علت ‌های آی‌اواس اندروید مصرف می‌کنند اجرا می‌شود. این نرم افزار کاربر دی آلمانی در اواخر سال ۲۰۱۴ به رتبه اول دریافت نرم‌افزار در کشور آلمان دست یافت و کمی بعد در ۲۹ کشور جهان هم دارای این رتبه شد. در ابتدای سال ۲۰۱۵، بیش از ۵۰ میلیون بار در ۱۹۲ کشور جهان دانلود شد. دابسمش در ایران به نرم‌افزار متداولی تبدیل شده و صفحه اختصاصی دابسمش فارسی در اینستا‌گرام بیش از سیصد هزار دنبال کننده دارد.
دابسمش جایگزین عکس‌های سلفی

این پروگرام فرد دی در زمانی ارائه شده بود که تب گرفتن عکس‌های سلفی فرونشسته و نسبتا به امری عادی تبدیل شده بود. به نوعی دابسمش نسخه جدید تر از سلفی است که قاعدتا بایستی بانمک باشد ولی علی الظاهر این بانمکی به میزان لودگی رسیده است.

دابسمش نحوه کار ساده‌ای دارد به این صورت که فرد ان موزیک یا صوت مورد علاقه خود را از لیستی گزینش کرده و همزمان با پخش آن لب می‌زنند یا سری ی از فیلـم و یا کیپی را انتخاب کرده به جای فرد ‌های آن حرف می‌کنند. به این ترتیب با طی چند وهله آسان صوت و عکس با ترکیب شده و کلیپ ساده‌ای ساخته می‌شود. این امکان به نوع خیلی جذاب است که شما بتوانید به جای شخصیت محبوب خود در فیلـم یا کارتونی لب بزنید بتوانید از این تجربه کلیپی هیجان انگیز بسازید. ولی نکته نگران کننده این است که به جای بهره‌برداری مناسب از این امکانات و وسائل ‌ها در کشور ما همواره از بد‌ترین شکل ممکن آن‌ها استفاده می‌کنیم.
تب دابسمش در بین چهره‌های مشهور

کافی است در گروه‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی که عضو هستید گشت‌و‌گذار کوتاهی داشته باشید قطعا ً چند کلیپ عجیب بی‌سر ته را خواهید یافت. چند جوان با پوشیدن لبـاس ‌های بچه‌گانه، زنانه یا خارج از شئون اخلاقی، ظاهر شده و شروع به لودگی حرکات جلف می‌کنند. به این صورت پای کلیپ‌های دابس‌مشی این افراد مستعد لمپنیسم به گوشی‌های ما به راحتی باز شده است.

با ارزیابی تعدادی از دابسمش های ایرانی درخواهید یافت که اباحه‌گری بسیار زیاد ی در این کلیپ‌ها وجود دارد که نه تنها با فرهنگ جاری کشور ما سازگار نیست بلکه در تضاد است و نه تنها از مرزهای حیا و عفت رد شدن کرده ‌اند، بلکه حداقل قیدهای اخلاقی مرسوم غربی و غیراسلامی را هم رعایت نمی‌کنند. متاسفانه می بایست گفت اخیرا تب دابسمش در بین چهره‌های معروف هنری ورزشی باز شده با جستجو کوتاه در اینترنت می‌توانید کلیپ‌های این افراد را مشاهده بکنید .
دابسمش افراد جامعه را به سمت هزل و هجو گرایش می‌دهد

در نگاه اول ممکن است بتوان به آن‌ها خندید و شاد بودن لحظه‌ای را توجیه مناسبی دانست اما تمایل خندیدن به این کلیپ‌ها در مراحل بعدی متوجه سازندگانشان خواهد شد. این سؤال قطعا ً به ذهن خطور خواهد کرد که چطور فرد تعداد محدودی از افراد جامعه ما این‌قدر تنزل پیداکرده که دست به چنین رفتارهایی می‌‌زنند؟

دکتر مجید ابهری استاد روان‌شناسی در مورد علل پیامدهای رواج چنین پدیده‌هایی در فضای مجازی می‌گوید: ورود به محیط مجازی به دلیل نبود آموزش ‌های کافی در کشور ما عوارضی را به جامعه تحمیل می‌کند که یکی از آن‌ها هویت تقلبی است. بسیاری از افرادی که در فضای مجازی دارند اسم، جنسیت و حتی شغل جعلی دارند. دابسمش تنها کاری که ازنظر رفتار‌شناسی برای جامعه ما انجام می‌دهد این است که آن‌ها را به هزل و هجو گرایش می‌دهد و فرد اصلی آن‌ها را به گیم می‌گیرد.

وی در ادامه می‌افزاید: جوانانی که امروز به دابسمش روی آورده‌اند در آینده می‌خواهند پدر و مادر شوند. با به‌جای گذاشتن چنین آثاری آینده خودشان را تخریب خواهند کرد. دابسمش را جهت یک سری کار ‌های هنری ایجاد کرده ‌اند نه اینکه امروز ما جهت تفریح و سرگرمی از آن استفاده کنیم. متأسفانه هویت و آینده مدیریتی دختر ان پسران ما با این حرکت تخریب خواهد شد.

خداوند متعال در آیه ۳۰ سوره حج بیان می‌فرماید: «وَ اجتَنِبوا قَولَ الزّورِ»، از گفتار باطل اجتناب ورزید. در تفسیر «قول زور» بعضى از مفسران آن را اشاره به کیفیت «لبیک» گفتن مشرکان در مراسم حج در جاهلیت دانسته‌اند. زیرا آن‌ها «لبیک» را که آیینه تمام نماى توحید و یگانه‌پرستی است آن‌چنان تحریف کرده بودند که مشتمل بر زننده‌ترین تعبیرات شرک‌آلود شده بود. با توجّه به تفسیر این آیه هر سخن باطل بیهوده مصداق قول «زور» است که در اصل به مفهوم سخن دروغ باطل و خارج از میزان اعتدال می‌باشد. مفهوم این آیه بدین صورت است که به آدم امر می‌کند که از هرگونه گفتار باطل و بیهوده به هر نوع و کیفیتی که هست باید دوری کرد.

پیامک، چت، شبکه‌های اجتماعی، عکس زیبا سلفی دابسمش و… تربیت افراد جامعه ما را مخدوش کرده ‌اند و این روند سرعت خیلی بالایی به خود گرفته است مدام با ارائه برنامه ‌های و باقابلیت‌های تازه در حال شتاب‌گیری هستند . رفتار، گفتار و سبک زندگی جامعه ما متأثر از این تغییرات شده است و ما در مقابل تنها نظاره‌گر هستیم. جای تأسف دارد که بسیاری از والدین نمی‌دانند فرزندانشان مشغول به تهیه چنین کلیپ‌هایی هستند و متأسفانه در ارتباط با چند نفر از جامعه‌شناسان و متخصصان علوم رفتاری آن‌ها هم اطلاعی از دابسمش این نوع کلیپ‌ها نداشتند. تمام ما اگر معتقد باشیم که چنین مطالبی مصداق گفتار باطل می باشند پس اجتناب از دریافت و یا به اشتراک گذاشتن چنین موارد ی می‌تواند لمپن‌های مجازی را به انزوا بکشاند./نسیم آنلاین

گویا این انرژی مخفی شده در بین افراد که به نوعی با لودگی و لمپنیسم ممزوج شده در قاب هایی از قبیل دابسمش و غیره نمود بیرونی پیدا می نماید ، با زبان بی زبانی فریادِ تمنای فرهنگ و خط مشیی را سر می دهد که متناسب با معیارهای داخلی، جهت تخلیه سالم هنجارمندش است. به فرموده فرمانبردار فرزانه انقلاب ارزش “فضای مجازی” به اندازه ارزش “انقلاب اسلامی” است. جواب به این تمناهای پنهان امروز بیش از پیش حس می شود، و عزم ی ملی را می طلبد.



ارزیابی پویانمایی «چطور اژدهای خود را تربیت بکنید
چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 07:34 ب.ظ | نوشته ‌شده به دست محمد ترابی | ( نظرات )
خلاصه داستان:

پنج سال از زمانی که هیکاپ بی‌دندان توانستند با موفق یت اژدهایان وایکینگ‌ها را باهم متحد کنند طی ‌شده است. درحالی‌که آسترید، اسناتلوت بقیه گروه در مسابقه‌ی اژدها سواری با یکدیگر رقابت می‌کنند، جفت جدایی‌ناپذیر در عمق آسمان سیر می‌کنند قلمروهای ثبت‌نشده را در نقشه ترسیم به کاوش برای کشف جهان ‌های جدید ادامه‌ می‌دهند. دریکی از مسافرت های ماجراجویانه دو رفیق (هیکاپ و آسترید) با غار اسرار آمیر یخی که خانه‌ی صدها اژدهای وحشی اژدها سواران مرموز است، روبرو می‌شوند. ناگهان آن‌ها را در کانون یک میدان نبرد می‌یابند. هم اکنون ، زمان آن رسیده است هیکاپ و بی‌دندان با یکدیگر متحد شوند تا برای آنچه بدان معتقد هستند پایداری کنند. آن‌ها باید باهم باشند تا آنچه در توان دارند برای تغییر آینده اژدهایان و آدم ‌ها تعرفه کنند …


دانلود کارتون های دهه 60

در مورد شرکـت سازنده و پویانمایی:

دریم ورکز از مجموعه ‌های انیمیشن‌سازی مشهور آمریکایی است که در سال ۱۹۹۴ به‌وسیله مثلث یهودی اسپیلبرگ، کاتزنبرگ و گفن بناگذاشته شد.
دانلود کارتون های دهه 60,دانلود کارتون های قدیمی,دانلود کارتون جدید


ازعبارت آثار مشهور این کمپانی می‌توان به شرک، ماداگاسکار، مربی اژدها پاندای کونگفوکار اشاره کرد.
دریم ورکز را محدود به تهیه پویانمایی‌های سینمایی نکرد با نمونه‌برداری از آثار سینمایی مشهور خود و ایجاد تعلیق‌های سلسله‌وار در آن‌ها، دست به تهیه مجموعه ‌های انیمیشنی جذاب زد. در این بین مجموعه ‌های پاندای کونگ‌فو کار، مربی اژدها و هیولاها بیگانگان با استقبال جهان ی هم روبرو شدند.

ترکیب تلفیق فرهنگی و ایجاد توازن تعادل اسطوره‌ای ازعبارت خلاقیت‌های شرکـت دریم ورکز به‌حساب می‌آید که در سری پویانمایی‌های ماداگاسکار و پاندای کونگ‌فو کار به‌وضوح قابل‌مشاهده است. ترکیب اسطوره‌ها فرهنگ شرقی با اندیشه و اساطیر غربی مبلغ نوعی اندیشه است که به‌ظاهر پیامی مبنی بر یکپارچه‌سازی جهان ی و کم‌رنگ ساختن خطوط مرزی، تمدنی قومی – قبیله‌ای را فریاد می‌زند ولی در باطن نتیجه‌گیری‌های فلسفی عمیقی در پی دارد که نه‌فقط مفهوم همدل ی و یکپارچگی از آن برنمی اید بلکه نوعی برتری را به نمایش می‌گذارد بعضاً با توهین‌های مخفیانه‌ای همراه است.

رویه دریم ورکز بخصوص در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که نه‌تنها در پی سرگرم کردن مردم بخصوص کودکان و نوجوانان است بلکه در راستای ارائه شکل خاصی از اندیشه استراتژیک گام برمی‌دارد تا نسل‌های را به پذیرش دیدبعضی آینده‌نگرانه اما از جنس غربی و عمدتا منحط آن دعوت نماید . در واقع متصدیان این کمپانی در کسوت معلم استراتژی درصدد تربیت نسل‌های آینده بر بستر فرهنگ و باورهای می باشند .

پویانمایی اژدهای خود را چطور تربیت بکنید همان‌گونه که از نام آن هم پیداست در تلاش برای تربیت نسلی از کودکان نوجوانان است که با توجه به قدرت رسانه‌ای غرب تا حدودی دچار بحران هویتی شده‌اند تحریفات شدید تاریخی سینمای غرب چنان گردی بر داستان‌های قبلییان اجدادشان نشانده که در فضای غبارآلود و آکنده از دروغ راست اجازه تنفس هوای حقیقت را به آن‌ها نمی‌دهد.
فیلم زیبا روایت گر جریان صیرورت تکامل هیکاپ از بدو تولد تا زمان نوجوانی و جوانی اوست. شخصیت هیکاپ به‌عنوان آدم طراز غربی نرم نرمک در کوران حوادث شکل می‌گیرد و تصمیمات سرنوشت‌ساز او منجر به تغییر حرکت قومش می‌شود تا جایی که حتی صلاحیت توانایی رهبری قومش را پیدا می‌کند و موردپذیرش همگان قرار می‌گیرد.

یکی از ویژگی‌های مهم قابل‌تأمل مربی اژدها این است که پیام‌های پیچیده و درهم‌تنیده‌ی فلسفی ژرف به زیبا یی در قالب دیالوگ‌های روان بر زبان شخصیت‌ها جاری می‌شود بدون اینکه بچه و نوجوان دچار عدم درک مفاهیم شوند. در کنار محتوای قوی و ایدئولوژیک، از تکنولوژی پیشرفته موشن کپچر، نوآوری درروش تصویر برداری و استفاده از پردازشگرهای چندهسته‌ای دارای قابلیت‌های مقیاس دهی که کاتزنبرگ از آن با عنوان انقلابی در عکس برداری یاد می‌کند نیز نمی‌توان غافل شد. ترکیب موسیقی حماسی با جلوه‌های تصویر ی در کنار محتوای عمیق در انتقال حس حال هوای جریان به مخاطب بسیار کمک‌کننده ظاهرشده‌اند.

زرق‌وبرق تکنیک‌های به کار گرفته‌شده در پویانمایی که چشـم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند از یک‌سو محتوای عمیق فلسفی آن از طرف دیگر به اثر غنای خاصی بخشیده است.

هر چند باید این نکته را در نظر داشت که ارزش آثار ابرقهرمانی اسطوره‌ای سینمای امریکا فقط در تکنیک ویژگی‌های بصری آن‌ها خلاصه نمی‌شود بلکه روی دیگر سکه‌ی سینمای امریکا القای مفاهیم پیچیده‌ی فلسفی به سبکی قابل‌فهم برای کودکان نوجوانان است. در سطور بعد به گاهی از مؤلفه‌های استراتژیک ایدئولوژیک موجود در پویانمایی چگونه اژدهای را تربیت بکنید ۲ به‌تفصیل اشاره خواهد شد.

مولفه های استراتژیک:

قدرت (power):

اصلی قدیمی که در برخی مواقع توسط شخصیت‌های پویانمایی تکرار می‌شود دشمنی بین وایکینگ‌ها اژدهایان است. پیش از اینکه هیکاپ بتواند با تسخیر قلب ذهن خشم شب او را تحت کنترل خود درآورد وایکینگ‌ها به چشم دشمن به اژدهایان می‌نگریستند اما هیکاپ می‌تواند با تصرف قلب بی‌دندان و با نظر بر چشـم ان او صعوبت خشونت موجود در چهره‌ی دشمن دیرینه‌ی را بزداید و رابطه معنادار دوست ها ه‌ای با او برقرار نماید .

در اتوپیای برک دیگر اژدها به‌عنوان موجودی که درصدد از بین بردن آدم است به شمار نمی‌رود بلکه نوعی همزیستی دوست ها ه بین او و آدم برقرار می‌شود که قبلیه‌ی پر از بغض، نفرت دشمنی آنان را تحت تأثیر قرار می‌دهد لکن پیش نیاز ضروری برای مبدل گشتن دشمنی به دوستی پاک کردن حافظه از رخدادها و وقایع مابین طرفین و به فراموشی سپردن باورها اعتقادات است. به همین خاطر نسیان و فراموش کردن قدیم ‌ها تلاش برای برقراری رابطه با دشمن و ایجاد رابطه دوست ها ه با او ازعبارت پیام‌های با اهمیت پویانمایی به شمار می‌آید.
اما چنین قدرتی که بتوان به‌واسطه‌ی آن دشمن را به رفیق تبدیل کرد، وجود دارد؟

آنچه هیکاپ با عمل و رفتار خودالقا می‌کند سیر تکامل شخصیت او بیننده را به آن سمت می‌کشاند بهره‌گیری از قابلیت‌های قدرت نرم است.

هیکاپ برخلاف پدرش که اوقات برای مواجهه با دشمن از ترفندهای جنگ سخت کمک می‌گیرد و با وقوع هر رویداد تهدیدکننده‌ای شمشیر را از رو بسته لباس رزم به تن می‌پوشد فرمان جنگ صادر می‌کند از روحیه‌ی صلح‌جویانه‌تری برخوردار است و تلاش می‌کند بدون به‌کارگیری تئوری‌های قدرت سخت، از وقوع هرگونه جنگ سخت پیشگیری نماید و با مذاکره و گفت‌وگو مشکلات را حل‌وفصل نماید.

هرچند هیکاپ با به کار بستن تئوری‌های جنگ نرم در برخی مواقع موفق به تحقق اهداف خود می‌شود ولی در مواجهه با «دشمن بد» به این مورد پی می‌برد که گفت‌وگو صلح در چنین شرایطی معنا ندارد باید در مقابل دشمن پایداری کرد و او را عقب راند.

هیکاپ می‌تواند قلب و ذهن «دشمن خوب » را با تئوری‌های قدرت نرم تسخیر نماید ولی در میانه راه پرفرازونشیب زندگی‌اش درمی‌یابد که زندگی تنها عرصه‌ای برای تسخیر قلب‌ها ذهن‌ها نیست بلکه برای از بین بردن «دشمن بد» باید به مـدل ‌ها و الگوهای جنگ سخت متوسل شد. هیکاپ درک می‌کند که برای مواجهه با دشمن رام نشدنی هدایت رهبری قومش باید الم جنگ بیفرازد به نزاع با دشمن بد برود و در این راه تسخیر قلب ذهن دشمن خوب برای موفق یت در میدان نزاع با دشمن بد ترفندی است که اقطعا ل پیروزی او را صدچندان می‌کند.

او بعد از فقدان پدر، دشمن سرسختی چون دراگو را پیش روی خود می‌بیند. فرمانده‌ی سپاه دشمن بد در قدیم ‌های دور از اژدهاها ضربه‌ی سختی خورده است اما او هم اکنون سپاهی متشکل از آدم ‌ها و اژدهایان فراهم آورده به دنبال تسلط کامل برجهان است. هیکاپ مانند قدیم با دشمنی که بتواند قلب ذهنش را تمالک نماید روبرو نیست بلکه او قصد نبرد با دشمنی دارد که قلب و ذهن اژدهایان را در راستای مطامع خلافش تصرف کرده است.
هیکاپ باراهنمای ی‌های مادر و پدر فقیدش! راه مبارزه با دشمن سرسختی چون دراگو را فرامی‌گیرد. خشم شب به‌واسطه‌ی جادوی قدرتمند الفای بد و دراگو مجبور به پذیرش ولایت حاکم سپاه دشمن بد می‌شود ولی این سرسپردگی ناخواسته تسخیر مقطعی دوامی نمی‌آورد و هیکاپ باری دیگر موفق می‌شود با شکست طلسمی که قلب ذهن اژدها را تحت سیطره‌ی بدی‌ها درآورده است، دشمن دیروز و یار شفیق امروز! را به خویش بازگرداند.

حال این سؤال پیش می‌آید که رویکرد قدرت مدارانه ی هیکاپ و همراهان او در مواجهه با دشمن بهتر و بد از کجا آمده است؟

پیش از جواب به این پرسش ابتدا باید فهمی از قدرت پیدا کرد.

قدرت در ساده‌ترین تعریف یعنی تحمیل عزم ‌ی بر دیگری.

هرگاه فردی عزم ‌ی خود را بر کسی یا چیزی تحمیل کرد، ولایتش بر آن شخص یا شی‌ء مستولی می‌شود. در نقطه‌ی مقابل طرفی که از ضعف نشان دهد مسلماً در دام اقتدار (نقطه‌ی مقابل اضعاف) طرف مقابل گرفتار می‌گرد. این قدرت در شکل ارگانیک به سه دسته سخت، نیمه سخت و نرم تقسیم می‌شود.



انواع نامه های اداری:انواع نامه نگاری
چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 06:06 ب.ظ | نوشته ‌شده به دست محمد ترابی | ( نظرات )
نوشته های اداری در سازمان ها از دیدگاه های مختلف گونه های مفرق ی دارند. شناخت ، طبقه بندی و کاربرد هر می تواند در سهولت درست به جا و نوع نگارش هریک به لحاظ محتوا ماهیت آن مفید به خاصیت باشد.


نامه های اداری

الف- نامه های اداری ازدیدگاه متن یا ماهیت موضوع

نامه با ماهیت اطلاعی یا خبری:

محتوای اینگونه نوشته ها اطلاع رسانی ارائه نتیجه اقدام است . نوشتن این نامه ها در دو جهت ، واحد یا مقام پایین به بالا از بالا به پایین مبادله می شود.

نامه با ماهیت دستوری :

اینگونه نوشته ها ازمقام بالا خطاب به کارکنان یا موسسات زیرمجموعه تهیه و ابلاغ می شود انجام کار یا نتیجه اقدامی را می خواهد.

3- نامه با ماهیت درخواستی:

اکثرا نوشته های بین سازمان ها واحد ها اشویِژگزینشه از موسسات ماهیت درخواستی دارند درآن تقاضای بیان می شود که معرف آن واژه " خواهشمند است " است .

4- نامه با ماهیت باز دارندگی :

محتوای این گونه نوشته ها که می تواند با دستوری یا درخواستی باشد انجام کاری را منبع یا اقدام حرکتی را متوقف می سازد.

5- نامه با ماهیت همآهنگ ی :

این گونه نوشته ها بین واحدهای مختلف سازمان مبادله و یا از مقام بالای سازمانی به واحدهای زیرمجموعه ارسال می شود. محتوای این گونه نوشته ها ، ایجاد همآهنگ ی درانجام امور است .

ب- نامه های اداری از دیدگاه سطوح ارتباطی

نوشته های اداری گیرنده فرستنده به دو گروه تقسیم می شوند:

1-نامه های داخل سازمانی

این گروه ازنامه ها کاربرد داخلی دارند:

مثال :

-نامه از مقام یا واحد بالاتر به واحد یا مسوول پایین تر

-نامه بین دو واحد یا مقام هم سطح دریک سازمان

- نامه از مقام یا واحد پایین به مقام واحد بالا

- نامه کارکنان به روسا و یا واحد های داخل سازمانی

2- نامه های برون سازمانی

این گروه از نامه ها کاربرد خارج از تشکیلات دارند.

مثال:

نامه از سازمان به سازمان دیگر

نامه از وامیزانی در یک سازمان به واحد داخل سازمان دیگر

نامه از سازمان به اشویِژگزینشه حقوقی برون از سازمان

نامه از یک سازمان به اشویِژگزینشه حقیقی خارج از سازمان


-پ نامه های اداری ازلحاظ واحد كار کننده :

هریک از واحد های اداری که نامه ای تهیه می کنند در عرف اداری نام آن واحد را به می گیرند برای مثال " نوشته هایی که در ذیحسابی و حسابداری تهیه می شود به نام " نامه های مالی " خوانده می شود. ازاین دیدگاه می توان انواع نامه ها را برشمرد:

نامه های اداری – نامه های مالی – نامه ی فنی – نامه های روش ی – نامه های بازرگانی – نامه های حقوقی و...

ت- نامه های اداری از لحاظ زمان كار :

از این دیدگاه نامه ها به دو دسته تقسیم می شوند :

1-نامه های عادی :

این گونه نامه ها مسیر ارتباطی را از مبدا تا مقصد وبر عکس زیبا به صورت عادی طی می کنند .

2- نامه های فوری :

این گونه نامه ها که محتوای آن باید سریع بررسی و مورد اقدام قرارگیرد از مبدا با مهرفوری معین می شود مراحل تهیه تایپ ثبت ارسال آن خارج از نوبتبقیه نامه ها انجام می شود . در سازمان گیرنده به محض " رویت 11مهرفوری" خارج از نوبت ثبت وبه كار کننده ارجاع می شود . نامه ی فوری 48 ساعته باید مورد كار فرا گیرد. در سیـستم اداری واژه های دیگری هم برای نامه های فوری به کار برده می شود که برگرفته از پیام های نظامی است . مانند:

فوری (48ساعته )

بسیار فوری(24ساعته )

آنی ( به محض وصول ) اما نامه های اداری در صورتی که ضرورت ایجاد نماید تا به محض وصول مورد كار قرار گیرد" اقد ام سریع " نوشته می شود .

ث- نامه های اداری از لحاظ حساسیت و امنیت :

نوشته های اداری از نظرتهیه نگهداری محدودیت مخاطب به دو نوع تقسیم می شوند



برگه تقلب فروش حضوری
شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 08:50 ب.ظ | نوشته ‌شده به دست محمد ترابی | ( نظرات )
برگه تقلب فروش حضوری

۱. قبل از فروش در صورت امکان در مورد مشتری تحقیق کرده ‌اید؟ اگر می‌دانید با چه کسی قرار است حرف بکنید در اینترنت در مورد او جستجو کرده ‌اید تا اطلاعاتی کلی به دست آورید.

۲. چنانچه شما مراجعه می‌کنید طوری برنامه‌ریزی بکنید که دقیقا راس ساعت مقرر در محل حاضر باشید. حتی خوبتر است چند دقیقه زودتر برسید منتظر بمانید تا در آرامش زیادتری باشید.
فروشگاه اینترنتی



خرید فروشگاه اینترنتی

۳. به محض دیدن مشتری اقطعا لی آیا یخ‌شکنی می‌کنید؟ یخ‌شکنی همان ایجاد ذهنیت بهتر اولیه به وجود آوردن حس بهتر در طرف مقابل است. برای یخ‌شکنی خوبتر است لبخند بزنید در ابتدای حرف به موضوعی غیرکاری اشاره بکنید . برای مثال در مورد خود مشتری حرف بکنید .

۴. قبل از هرگونه حرف در مورد کالاها یا خدمات خود، خریدار را معاینه می‌کنید؟ معاینه همان سوال کردن مسائل مناسب است. با سوال کردن پرسشها کافی، از شرایط خریدار کاملا آگاه شوید و قبل از این کار هیچ وقت توضیحی در مورد محصولات خود ندهید.

۵. بعد از پرسش کردن پرسشها کافی وهله تایید یا تشخیص را به بهتر ی انجام می‌دهید؟ بعد از اتمام معاینه باید تمام اطلاعاتی که از خریدار گرفته‌اید را برایش تکرار بکنید تا مطمئن شود به حرف‌هایش به دقت گوش داده‌اید خودتان نیز مطمئن می‌شوید اطلاعات را به درستی دریافت کرده ‌اید.

۶. تجویز را به درستی انجام می‌دهید؟ در این وهله باید به خریدار محصول یا کالاها مناسب را توصیه بکنید . اگر چند مورد وجود دارد بهتر است از بهترین گران‌ترین گزینه‌ شروع کنید. از این مساله نترسید که ممکن است خریدار با شنیدن قیمت بهترین مورد منصرف شود. بعد از ارائه بهترین مورد ممکن، به ترتیب گزینه‌های بعدی را که ارزان‌تر هستند معرفی بکنید .

۷. چنانچه خریدار مردد بود و گفت بعدا تصمیم خواهد گرفت به او پیشنهاد ویژه بدهید. به او بگویید که چنانچه تا تاریخ و ساعت معین ی از شما خرید نماید یک مزیت ویِژگزینشه برایش درنظر خواهید گرفت. این مزیت می‌تواند یک جایزه کوچک، ارسال رایگان ، تخفیف یا هر چیز دیگر باشد.

۸. قبل از انتها فرصت پیشنهاد ویژه این مورد را به خریدار یادآوری می‌کنید؟ بهتر است در قدم قبلی شماره تلفن همراه او را گرفته باشید به کمک پیامک این مساله را به او یادآوری بکنید .
فروشگاه ساز